מועדון הכושר השכונתי שלנו

לדעתי, הולמס פלייס הוא מועדון הכושר הכי מפנק בארץ. אז זהו שהולמס פלייס זה אמנם טוב, אבל LIFE TIME זה מצויין. במחיר דומה למחיר של הולמס פלייס, אפשר לקבל 4 ברכות, מגלשות מים, עשרות רבות של מכשירי ריצה, שיעורי יוגה, פילאטיס, ספינינג, ביביסיטר לילדים לשעתיים,

ו… קיר טיפוס! יותר נכון למעלה מ10 מסלולי טיפוס בדרגות קושי שונות. עמית ואני ממש התלהבנו מהעניין… carabiner_02_350px.jpg

(ואגב, מובן שאפשר למצוא פה חדרי כושר טובים ובשליש מחיר, אבל הם יותר רחוקים מהבית,ונניח בא לך להתאמן ב3 בבוקר? תתחיל לנסוע?). בשש ורבע בבוקר כשהגעתי לשחות, נצפו אנשים שסיימו את האימון היומי שלהם. מגרש החניה היה מפוצץ!!!

חוץ מזה, השבוע קיבלתי את ה SOCIAL SECURITY NUMBER, שאפשר לי לעשות תיאוריה (כן כן… צריך לעבור פה תיאוריה כדי לקבל רשיון), שאפשרה לי להוציא רשיון נהיגה, שיאפשר לי לרכוש מכוניות… לא פשוט העניין של ההתארגנות הזה. בתקופה קצרה לארוז חיים ולהפרד ממשפחה וחברים, ובתקופה קצרה לנסות לחזור לאיזה סוג של חיים – טיפה שונים. המון דברים שנראים טרויאלים בארץ לא כל כך פשוטים פה, ולהפך

אגב, מספרים שחם בארץ. נוטוב, פה השעה חמש וחצי ובחוץ 3 מעלות. הם קוראים לזה סתיו.

אז כמו שאומרים פה- "יאללה GUYS" סוף שבוע נעים. לנו יש עוד יום עבודה מחר 🙂

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על מועדון הכושר השכונתי שלנו

  1. דפנה אפשטיין הגיב:

    היי רונן.
    אתמול הייתי בידושלים טיול לילי אני מתארת לי שאתם ביקרתם בחיזיון הלילי מאוד מרשים בקיצור אמרו לנו לקחת בגדים חמים החום היה לא נסבל למעלה מ30 מעלות ממש מקנא שאצלכם מזג אויר קר טובהיום יום שישי ואני מחכה לגרר שיקח את האוטו למוסך מכרתי את האוטו ומעצבן אותי שאני צריכה לנסוע בפחד עם האוטו.
    תמשיכו להנות נשיקות ליסמין ולי

להשאיר תגובה

