מעשה שהיה?

יום אחד עמדתי בצד הכביש וחיכיתי לטרמפ כדי להגיע לת"א. פתאום עוצר לי איזה טנדר ואני עולה עליו.

מתחילים לנסוע, וכרגיל תוך כדי נסיעה משוחחים, וככה סתם אני שואל את הנהג מאיפה הוא, והוא אומר לי שהוא מגבעת ברנר.
כמובן שהתחלתי לשיר לו את השיר של בית חלומותיי ("ממלכת הילדים שבגבעת ברנר").
אחרי השיר, אני שואל אותו מה התפקיד שלו בקיבוץ, והוא אומר לי שהוא הקוסם של הקיבוץ, ועכשיו הוא נוסע לת"א כדי לקנות חפיסת קלפים חדשה.
אני כמובן לא מאמין לו. ממתי קיבוץ צריך קוסם?
דרשתי כמובן שיוכיח ויראה לי קסם.

הבחור הסכים להראות לי קסם, וביקש את השעון שלי.
הגשתי לו את השעון, ופתאום בלי הודעה מוקדמת הבחור משליך את השעון שלי מהחלון, אני מסתכל אחורה ורואה משאית עולה על השעון ומועכת אותו.
התחלתי כמובן לקלל אותו ולצעוק בקולי קולות. "הרגע", הבחור אומר לי. "מה הרגע, הרגע הרסת לי את השעון של הבר מצווה". "הרגע, ותסתכל מה יש מתחת למושב שלך". אני מסתכל מתחת לכסא, ורואה קופסא. "קח את הקופסא, ותפתח אותה". אני פותח את הקופסא ורואה בפנים סופגנייה. "קח את הסופגנייה", אני לוקח. "פתח אותה באמצע". אני פותח את הסופגנייה באמצע, ומה אני רואה שם?
ריבה!!!

כמו שאתם רואים, אני מתכונן ליציאה עם הבנים למחנה הסתיו של הצופים. אתמול בערב חיפשתי ציזבטים שיתאימו לגילאים של הבנים, כדי שאוכל לספר להם בערב…

המחנה פה באיזה מקום שנקרא ALPINE, וזה המחנה של הצופים האמריקאים. הטיול ל2 לילות, והילדים ישנים במבנה עם מיטות קומותיים… (לא צריך להביא שמיכות עם מקלות מטאטא ולעשות כפתורי שדה…).
היום אשן שם, מחר הם ישנו לבד, ומחרתיים אשן במטוס בדרך לארץ…
תמונות בהמשך

פוסט זה פורסם בקטגוריה טיולים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על מעשה שהיה?

  1. נויף הגיב:

    נשמע כייף!
    תהנו וספרו סיפורים.
    אולי אפשר לקבל גם פוסט פרי עטם של יובל ועמית?
    וכמובן שנשמח לפגוש אותך בארץ!

  2. ronen הגיב:

    I will sure try! you will find it funny to hear that together with me there are some more people know you- Ravid & Miri…R

  3. עופר פיין הגיב:

    אותי מעניין מה אתה עושה עם הסופגניה בסיפור הזה – הופך אותה לדונאט? ומה תהייה המקבילה של גבעת ברנר?

  4. רונן הגיב:

    אז זהו שסיפרתי את זה בעברית, והילדים תרגמו את זה לאנגלית. הסופגניה הפכה לג'לי דונט באמת… 

להשאיר תגובה

