יפה וקר

רונן צוחק עלי כל הזמן שיש לי קוצים בתחת ואני כל הזמן רוצה לצאת לאנשהו. האמת היא שהוא צודק. פותחים את העיניים שותים קפה ומביטים החוצה ויש יום שמש מדהים (ראיתם בתמונות שרונן צילם) ממש בזבוז לשבת בפנים כשאפשר לעשות משהו לא? זהו, יש כאן עוקץ בכל הענין הזה… מבפנים כשהחימום עובד כל הזמן קשה להעריך מה קורה בחוץ. יש לנו מד חום רק שהוא נמצא על השמשה של הבית, אמנם מבחוץ אבל בכל זאת מושפע. נכנסים לאוטו שנמצא בחניה, או אם לרונן לא התחשק להשחיל אותו לחניה הצרה לו, הוא חונה מטר מהכניסה לחניה. מדליקים חימום, כולל מחממי תחת, מכוונים את הGPS ונוסעים עם תחושה נהדרת שסוף סוף מנצלים את אמריקה… מגיעים, יוצאים, לובשים מעיל ומתחילים לשוטט, יום יפה לא? זהו, שאחרי בערך 15 דקות מבינים שאמנם היום ממש יפה והשמש אפילו מראה סימנים של חימום אבל יש בערך 2-3 מעלות צלסיוס,זה די קר!!!!
אז אני חייבת להגיד שאם הקור זה הדבר שממנו הכי חששתי כאן אז מתברר לי שזה ממש לא נורא. גיליתי שכל עוד יש מספיק ימי שמש לא אכפת לי שקר ואפילו שבאמת די קר לשוטט ברחובות בקור שנע סביב האפס זה יפה ומרגש וכשהשפתיים שלי כבר קפאו כלכך שהדיבור נהיה לא ממש ברור, זה פשוט מרמז שהגיע הזמן להכנס למכונית ולחזור הביתה. (אף פעם לא הכרתי את התחושה הזו שהשפתיים שלי כלכך קפואות שאי אפשר לדבר, כל הזמן מגלים דברים חדשים)
מסתבר שטיולי הטבע לא ממש כדאיים עכשיו, הכל ממילא חשוף וחום ורוב השמורות פשוט סגורות למבקרים בחורף.(כמה משוגעים יש כמונו שמחפשים לטייל בחורף?) כנראה שעמית יצטרך לחכות לאביב שיגיע בקרוב…

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על יפה וקר

  1. רונן הגיב:

    הקטע המוזר הוא שדווקא היום חמים פה – אבל לא נעים. הטמפרטורות עלו ל15 מעלות, אבל רבאק, מאיפה יוצאים כל כך הרבה מים? דליים של גשם נשפכים מלמעלה כאילו אין בישראל בצורת…

להשאיר תגובה

