עוד מטרה מאחורינו…

אז מה יכול להיות יותר סמלי מלגור כל כך קרוב לעיר המדהימה הזאת מאשר לרוץ בה חצי מרתון?
3 חודשי הכנות ובלבולי שכל למי שמעוניין להקשיב, ולמי שלא… לילה ללא שינה, והסתבכויות בכניסה לעיר בבוקר (נחמד שיש GPS, אבל ממש ממש לא רצוי לסמוך עליו יותר מדי. מה לעשות שלפעמים אותה כתובת מופיעה פעמיים עם מיקוד שונה? מאיפה אני אמור לדעת ש1248 זה בברוקלין ולא במנהטן?)
אז בסוף הגעתי, ותראו איזה קטע, לא הייתי היחידי. עוד 15000 רצים הצטרפו לריצה שלי… התמקמתי לי יותר קרוב לסוף מאשר להתחלה (נוטוב, המנצח רץ בטיפה פחות משעה, ואני התכוונתי לרוץ בשעתיים וחמש דקות…), ושתבינו שמשהמרוץ התחיל, עד שהגעתי למקום שממנו מתחילים למדוד לקחו 13 דקות… הראשונים כבר הספיקו לעשות חצי הקפה של הסנטרל פארק!
המוני מעודדים, להקות קצב (יותר נכון רעש), מים ומשקאות שמתאימים לריצה כל קילומטר וחצי ליוו אותנו. הקטע הכי מרגש הוא ביציאה מהסטרל פארק ברחוב 42. העיר נפתחת לפני, וכולם מעודדים… פתאום מימין תמונה של הדלהי למה מחייך אלי, ואני מחייך בחזרה…
הטקטיקה, כמעט כמו במבצע סבתא ("אתה מתחיל הכי מהר שיש לך ואחר כך מגביר"), רק שלא התחלתי הכי מהר.
[gv data ="zhcZk_loR0I"][/gv]

בסוף- יצא דפקא בסדר. אמנם רצתי כנראה בזיגזגים, שכן השעון שלי מדד 700 מטר יותר ממה שהייתי אמור לרוץ, אבל התוצאה – שעתיים ודקה. לא רע בשביל הפעם הראשונה!

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על עוד מטרה מאחורינו…

  1. עופר הגיב:

    אח שלי יישר כוח!!

  2. פינגבאק: חתולים מחשבים את קיצם לאחור… | קיץ אינדיאני

להשאיר תגובה

