החלקרח

אני מחכה כבר שבועיים שאהובי שתפקידו בענין הוא להכניס תמונות ופוסטים שנונים יספר כבר על החוויה  הזו וישלב תמונות שמראות את פרצופי המפוחד אבל זה לא קרה ולכן לפני שהדברים ממש יתישנו לפחות אציין אותם שישאר לנו משהו בזכרון לעתיד.

שוכנעתי להצטרף לרונן ועמית המנוסים לסיבוב החלקה על הקרח לראשונה בחיי. אני מאד גאה בצעד החלקתי זה לאור גילי הלא ממש צעיר, פחדנותי הידועה, והחשש הגדול מה יהיה אם אשבור משהו. את כל התרוצים למה לא שמרתי בבטן והסתכלתי בחרדה עמומה לעבר הקרח שהיה די מלא באנשים ועוד תור ארוך לקנות כרטיסים ועוד אנשים שעמדו בתור להשאלת המחליקיים. בקיצור גם חרדת ההמונים הצטרפה לחרדת הנפילה אבל אזרתי אומץ וכאילו לא אכפת לי נעלתי את המחלקיים ודידיתי למעלה משטח הקרח.

כמו שנכנסנו, רונן ועמית שייטו להם להנאתם למרכז התנועה. (כולם מחליקים לאותו הכיוון כדי למנוע התנגשויות) ואני נצמדתי לקיר והלכתי לאט לאט נאחזת בחזקה ומנסה להבין איך זזים עם הדברים האלה. אף פעם לא החלקתי על סקטים בתור ילדה ובטח לא על רולרבליידס, והפחד מאי השליטה והמהירות הוא אויבו הבסיסי של כל מחליקן מתחיל, כמוני. אחרי חצי סיבוב רונן בא להושיט לי יד וביחד הוא עזר לי לעזוב את הקיר. (כמה רומנטי – תודו, אפשר לדמיין איך אנחנו מחליקים לנו על נהר קפוא לעבר השקיעה וכו,וכו,)  מהר מאד הגעתי להבנה שכדי לשמור על שיווי משקל צריך להזיז כל רגל בנפרד ופשוט להחליק. התחלתי לאט, אבל אני גאה לספר שלקראת הסוף כבר כמעט הרגשתי בשליטה ואפילו נהניתי. היו על המשטח גרועים ממני בהרבה ולמרות ההמונים לא היו כמעט התקלויות  טוב גם היו הרבה יותר שהיו טובים ממני וידעו להתרחק מהמפגע…

שלושה ימים של עיסוי עם טראומיל עזרו להפיג את כאב המכה בברך (ברור שנפלתי) עכשיו אני מוכנה לעוד. (אבל אפשר גם לא)

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על החלקרח

  1. גליה הגיב:

    כל הכבוד!!!!

  2. koreho הגיב:

    We want the pictures !!!
    + the knee

להשאיר תגובה

