ומה עם האמא?

גם אצל הצד שלי יש התרגשות אלא מה?בינתיים אני המסיעה לשיעורים אצל הרב, מנסה להבין איך הדברים מתנהלים אצל אנשים שהדת קרובה לליבם.היינו בבית הכנסת בשבת כדי להבין איך הדברים מתנהלים שם (היו איש ואישתו , שני הבנים הצעירים של הרב, הרב ואנחנו)  היינו בארוחת שבת אצל הרב (באנו ען האוטו, אלא מה?) כיאה לחב"ד בסוף הארוחה פצחנו בזמירות שבת. להפתעתי אני מגלה שכמעט את כולם אני מכירה מהגן. אלה השירים ששרנו בקבלת השבת בגן.  אלוהים, הוא לא היה שם בכלל, לא בחגים וגם לא בשבת.לא ידעתי מה זו תפילה עד כיתה ז, כשנסעתי לעשות שבת בכפר חב"ד במסגרת משימות הבר מצוה.ובכל זאת מה זה השיר הזה:?" הללויה הללויה בצלצלי שמע, הללויה הללויה בצלצלי תרועה כל הנשמה תהלל יה הללויה הללויה וגו' " נו, אז אולי אני לא כלכך רחוקה כמו שחשבתי…

אבל על מה באמת האמא משקיעה את זמנה לפני הארוע? על תאומים אחרונים עם הקיבוץ? לא משהו שאפשר לעשות איתו משהו, לדבר שוב עם הקיטרינג?  לדבר איתו שבוע לפני עכשיו זה רחוק מדי. לא ולא ולא, לא תאמינו, וגם האמא לא ממש מאמינה שזה מה שקורה לה אבל האמא הזו שכנראה זו אני, מנסה למצוא משהו ללבוש שהוא קצת יותר מסוודר וג'ינס. שעות אני מבלה בעניני קניות (שופינג בלעז)  שומעת נעימות חג מולד שהן דביקות מטריפות ודורשות איפוק נפשי רב עוצמה, בנוסף לאיפוק הנפשי אחרי השמלה ה80 שגם היא לא ממש מתאימה.(מכובד מדי, מקושקש מדי, רחב מדי, חושפני מידי) בסוף ירדתי משמלה (עוד עם שרוול קצר – זה מה שיש כאן לחורף, משוגעים האמריקים האלה) אז אח"כ מכנסיים וחולצה ואולי ג'קט ואולי…. בקיצור עוד לא מצאתי, אבל ביליתי שלוש שעות נחמדות עם יאנה מכיתת האנגלית שלי, ועוד שלוש עם שלומית שכנתי היקרה ועם עצמי עוד כמה וכמה, אז עם בסוף אני אתייצב כמו שאני תמיד עם סוודר, תדעו שניסיתי…עוד יש לי שבועיים, ולמרות הלחץ ההולך וגובר על מרכזי הקניות לקראת הכריסטמס אני אחרף נפשי ואנסה שוב, מזל שיש תאריך שאחריו זה לא יהיה רלוונטי ואוכל לחזור לשגרת חיי הרגילה שהיא לא חפה מקניות (אין ברירה צריך לאכול לא?) אבל יש בה זמן גם לדברים מענינים יותר.

השבת צפויה להיות יפה וקרה וכבר יש כרטיסים לסיור גלריות במנהטן עם שרית ,זה לנשמה . השבת הבאה חצאית, בית כנסת חברים וחמין זה לאהבה.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

