מתכוננים

בקיצור, כבר יש לחץ באוויר.בכל זאת בר מצוה יש רק פעם בחיים. הרב אחרי שלימד את יובל לרקוד ריקוד חסידי לקראת השבת ולהניח תפילין, אפילו הציע לאסוף אותו ב6:15 בבוקר לבית הכנסת ביום ההולדת העברי שלו ולהניח תפילין. יובל ויתר על בית הכנסת אבל התעורר מוקדם עם רונן והניח תפילין. מפתיע הילד שלנו לא? היינו היום יום שישי להנחת תפילין נוספת בבית הכנסת עם הרב וסגירת פרטים אחרונים ובעיקר להביא את הכיבודים לפני השבת. (נו, ואני כופרת שכמותי הזמנתי את העוגות למחר בבוקר "נצטרך לעגל פינות")

אחרי מסעות הקניות של שבוע שעבר שהותירו אותי עם שמלה להחזיר, וידיים כמעט ריקות, עברתי למצב רוח של לחשוב על דברים אחרים שאולי יתנו לי את ההשראה או את הכוחות להמשיך במשימה. התחלתי בשבת בסיבוב גלריות מודרך עם שרית. היה מעניין ומגוון. היה נחמד לפתוח את הראש והעניים לתערוכות שלא הייתי הולכת אליהן מעצמי והכי היה כייף לשוטט אחרי כן עם שרית לאורך הגריניץ' וילג' בואכה  הסוהו בנחת ובשמחה בלב. להיות בלי לחץ ולהנות מהעיר, סתם, בלי מטרה מיוחדת.

ביום שלישי היתה מסיבה בעבודה של רונן. ראיתי שיש תערוכה שנסגרת בשבת שממש נראתה לי שווה והחלטתי שתערוכה + ארוחת ערב עם בעלי היקר  מצדיק אפשרות ללכת איתו למסיבה ועוד הובטח טרמפ הביתה. הילדים תפקדו בעצמם כולל ארוחת צהריים ופיצה תוצרת בית בארוחת הערב (עם בצק אמיתי – לא על פיתה!!!) אנחנו ממש גאים בהם.ואני יצאתי לי בצהרי יום לכיוון העיר. ראיתי שתי תערוכת שאחת מהן היתה מהטובות בחיי.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RE1X279oDVo

(אני מקוה שהוידאו יעלה בבלוג בכל מקרה זה רק הקצה של היופי ויצירתיות שהיו בה) נפגשתי עם רונן לארוחת ערב. ואחריה תאמינו או לא הלכנו לקנות לי נעליים נורמליות . ממילא צריך לבר מצוה ובעיקר כדי שהוא לא יתבייש בי כשניכנס למסיבה (קיבוצניקית לנצח….) בקצה סבלנותו מצאתי מגפיים. ואני גאה בו ביותר על הסובלנות ואני גאה בי שהחלטתי, לאף אחד מאיתנו לא היה פשוט, אבל ענין הנעליים לבר מצוה נסגר. המסיבה לא ראויה לציון.

גמרתי להחזיר את הדברים שלא רצינו, גמרתי לקנות את הבגדים שהיה צריך, ניקיתי את הבית, קניתי שעועית וחומוס להשרות לחמין.הסעתי השבוע את יובל פעמיים אל הרב, גיהצתי את הבגדים שצריך. פיניתי את המטבח לבישולים של רונן. עכשיו, הבית מריח מחמין, אנחנו אחרי הסרט "הוגו" של סקורסזה (אהבנו) אני עוד מושכת דקות מודעות לפני שאלך לישון לקראת התחלת ארועי הבר מצוה. איזו התרגשות….

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

