אז מה קרה בזמן האחרון?

אני ננזף על ידי יסמין שאני לא מעדכן כבר שבועות על תחרות המכוניות שהששתפנו בה. אז הנה…
עמית הצטרף לצופים האמריקאים (המממ, נראה לי שהאבות יותר בקטע מהילדים, אבל בואו נראה לאן זה יקח אותי). האירוע הראשון בהצטרפות, היה תחרות המכוניות השנתית. כל ילד מקבל בלוק עץ, 4 גלגלים, ו4 מסמרים, ופה מתחילה ההשתוללות. המטרה- לנצח את החברה האחרים במהירות או ביצירתיות כשכל שנה יש נושא אחר. השנה הנושא היה "צופיות". אתרים על אתרים נכתבו בנושא, תושב"ע שלם רץ בשכונה. הלכנו לרועי לקבל תדרוך, ואחריו הגענו למייקל, שכן חמוד, שניסר לנו את הבלוק בצורה שרצינו ולקח את המסמרים להשחזה(!!!) אצלו בבית המלאכה. עמית הצטווה לשים גרניט על הגלגלים וגם על המסמרים, משקולות נקנו, המכונית נצבעה בצבע, ובלכה, ואז שוב, ובקיצור, שמחה וצהלה.
ביום שישי, שלפני התחרות, כל המכוניות נכנסו לשקילה. מאז ועד לתחרות, אסור היה לגעת בהן. פה כבר ראינו אנשים יצירתיים שזה מפחיד (שוב- יותר נכון- אבות יצירתיים). מכונית בצורת אולר, חץ וקשת, מדורה עם מרשמלו וכאלו…

והנה שלנו התחתונה הצהובה עם תמונת הצופה המצדיע

ביום התחרות, התייצבנו באולם ההתעמלות של הביצפר. כולנו נרגשים ומתוחים. מסתבר, שהכל נלקח בחשבון. נכתבה תוכנה מיוחדת לכבוד האירוע, שמכריזה על המכוניות המנצחות בכל סיבוב. כל מכונית מתחרת בכל אחד מהמסלולים (שלא יגידו שיש מסלול יותר איטי, ושזה לא היה פייר).

בסיבוב הראשון נצחנו. הנה, התחילו אספירציות. בשני הגענו מקום שלישי,

ואז שוב כמה פעמים שלישי, ואז חמישי. מאחר שהיו 6 מקצים שונים (באיזור ה30 מכוניות, כמו שאפשר לראות בתמונות), אז אני מניח שאנחנו מקום טוב באמצע…
בהמשך בצופים, מסעות, טיולים (אגב, האבות מצטרפים, ולפי השמועות, הילדים מבשלים להם, וגם שוטפים את הכלים!!! אצלינו זה לא ממש היה ככה…)

חוצמיזה, השנה באמת שניצלנו את שבוע המיס(ע)דות. בעצם, הכוכבים סידרו שמשפחת קוסטר המופלאה תבוא לבקר ממש בסוף השבוע, אז בשישי שעבר הלכנו (הם ואני לבד), לעגבניה העצבנית לשיטתי, והאדומה לשיטת הצרפתים. שוב עיסקית צהריים. היה טעים והחברה הייתה משובחת.
ואז כשנגמר שבוע המיסדות, זה לא מנע ממשפת קוסטר להמשיך ולחגוג ולהזמין אותנו לבר הקופים. המון המלצות ובילד אפ שבדיעבד הסתברו כ-נחמד, אבל לא מקום שנחזור אליו. לגידעון הגישו פסטה עם כוכב ים, נטולת כוכב ים, והיין שהמליצו עליו היה אעפס לא משו.
אבל זה היה ביום שני, וביום חמישי (אתמול) הייתה היומולדת של סחבק. (אגב, בדרך ליומולדת היה מן יום פתיחת שנה (באיחור אופנתי) בעבודה, שהיה מלא אוכל אלכוהול, מצגות וחגיגות אחרות).
יסמין הזמינה לנו מקום במסעדה במקום מוטרף שנקרא Ninety Acres. ומה היה לנו שם? לחמים, בי-די-אוק כמו שאני אוהב, טרין כבד אווז (זה לא אני בחרתי, אז נא לא להאשים אותי בהתעללות) משובח, ריזוטו עם אשכוליות אדומות ותפוזים (המממ, היו יותר טובים),


פיצה (הכי טובה שיכולה להיות, אבל רבאק, מה לפיצה ולארוחה כזאת?) וסטייק (כמו שחלמתי עליו). לקינוח, עוגת גבינתיזים. טעים!
המטבח שם, חבלז. רושפלד פראייר לידו.

שווה קפיצה. אין מקום כזה. אני חייב לחזור כדי לראות אם זו לא הייתה הזיה בעקבות הצינון העז שתקף אותי אתמול…
ומה קיבלתי מתנה מאשתי (שתחיה)? סדנת שימוש נכון בסכין (וכן, אני יכול להביא מהבית!!! וכן, אני אביא את הגלובל המשובח שקיבלתי ליומולדת לפני X שנים)

וגם- למרות שאני ציניקן קצת לגבי הפייסבוק, באמת היה כיף לקרוא את הברכות אתמול…
מה בהמשך? הבטחתי לעצמי שאני שוחה 44 בריכות בסופשבוע (לרגל היומולדת- עומר- אתה מצטרף בשביל הסולידריות?), לחמים שיתפחו להם בסלסילות ההתפחה החדשות שקניתי,

פסטיבל קרח, ו- חתונה משפחתית (פה באמריקה!!!)

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על אז מה קרה בזמן האחרון?

  1. אוולין הגיב:

    להלן תגובתי: כמה שיסמין יפה!!!!

  2. עומר הגיב:

    תגובתי תחילה – כמה שיסמין יפה!!!
    איזה מזל שאין אצלנו כזאת תחרות אבות יצירתיים – הייתי מבייש את הפירמה . אני יותר טוב בדיבורים
    בקשר לחגיגת השחיה = אכן מקובל לשחות 100 מטר * שנות היום הולדת + 100 לשנה הבאה
    ולא 25 מטר * שנותייך
    אבל אני לוקח את האתגר – צריך עכשיו תוכנה מיוחד לכל המיקצים – אולי אפשר ללוות מבית הספר את תוכנת המכוניות עם קצת שינויים . פשוט אהבתי את הדיוק של 4 ספרות אחרי הנקודה

להשאיר תגובה

