הגיגים

כדי שאני לא אשכח את הסיסמה אני חייבת להשתמש בה כל כמה שבועות, אני כבר על סף השכחה ולכן זו ממש חובה שאני אכנס ואלהג קצת.

מי שכתב שאני יפה שיסלח לי, זו תמונה ממש מ-ז-ע-ז-ע-ת, החולצה יפה! מזל שהיתה בר מצוה ויש לי חולצה 'חגיגית' (כמו שקראו לזה בקיבוץ). השתמשנו ב"מדי" הבר מצוה גם לחתונה המשפחתית שהוזמנו אליה שהיתה מרשימה ומענינת ומאד מאד שמחה, היו הרבה ריקודים חסידיים וכל – פשוט כל  המוזמנים – כולל המבוגרים  הצטרפו למעגלי הרוקדים. במרכז המהירים והסוערים והקרובים לחתן בצד אחד ולכלה מהצד השני של המחיצה והאיטיים למרוחקים ולמבוגרים. מצוה לשמח חתן וכלה.

אני לא לקחתי שיעורי קרמיקה השנה, מצאתי שהעלות גבוהה ביחס למה שאני מקבלת ושאני לא ממש מתקדמת וזה גם קצת התחיל לשעמם, אני לא באמת בן אדם של קרמיקה, רק קצת מדי פעם. אז עכשיו אני בכל מיני פרויקטים יצירתיים, אני עושה קערות מעיסת נייר שהחוץ שלהם הוא קולאז בעיקר מה'טיים-אאוט' לוקח שבוע עד שהקערה מתייבשת כך שזה דורש סבלנות. אחרי ביקור בתערוכה של 'קלדר' שהוא אמן אמריקאי שעושה מוביילים וגם עבודות מחוטי מתכת אני בודקת גם את כיוון המוביילים, בינתיים באופן מאד ראשוני. ראיתי עבודה שהקסימה אותי במוזיאון שנקרא MAD שאליו הלכתי אחרי הארוחה עם רונן החלטתי שאני חייבת לבדוק איך היא עשתה את זה  ועכשיו אני מעבירה את הזמן באופן מדיטטבי ועם הרבה סבלנות,  מגלגלת פסי נייר אוריגמי שמרחתי בדבק לחוטי נייר שבסוף אמורים להדבק בצורת רשת שתהיה תלויה על הקיר. כל יום אני מגלגלת לי כמה וכמה חוטים אולי עוד שנה יהיו לי מספיק. מי אמר שהכל צריך להתרחש במהירות. ומחר תבוא רונית שתמכה והדריכה אותי בתחילת הדרך כאן שהיא אישה עם ידיים טובות  היא עשתה בעבר הרבה עבודה עם 'פימו' בשיטה שנקראת מילפיורי שזה חיתוך דסקיות דקות מגלילי פימו שבתוכם חבויה דוגמא והדבקתם על כלים שקופים ושרפה כך שנוצרים כלים צבעוניים וקיטשיים וזה נראה לי כייף אמיתי. בקיצור, אחרי שרונית הדריכה אותי מה לקנות היא תבוא מחר ותעשה לי סדנא בבית איך לעשות גם… מי צריך את הקרמיקה כשיש כלכך הרבה דברים כיפיים שמחכים לי שרק אבוא ואתן להם קצת זמן… בקיצור אני צריכה עוד כמה שנים של בטלה להספיק את כל מה שמחכה לי  בסטודיו – סליחה, בפינת האוכל….

ראיתי היום משטח של כרכומים סגולים זה סימן שהאביב מגיע! רונן כבר קיבל אישור על ימי החופש של חופשת האביב, הכיוןן: מקום שאפשר להגיע אליו בנסיעה ולא קר, כלומר כיוון דרום, דרום-מערב. אחראי הטיולים הראשי עובד רחמנא לצלן  יש לנו עוד חודשיים, בישראל זה נחשב המון זמן. שאלתי היום שתי אמהות אמריקאיות מה בתכנון אצלן, הן לא ידעו!!!! העולם משתגע ולא רק מזג האויר….

אנחנו מסיימים היום את חופשת 'יום הנשיא'שארכה "רק" 3 ימים אחרי סופה"ש כי היה צריך להחזיר ימים על סופת השלג שהיתה באוקטובר.בהמשך: חזרה לשגרה

 

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

