סופשבוע עמוס

אז כשרונן ויובל טילו בשווקים עמית ואמא שלו היו בקמפינג עם הצופים. הפעם היה תורי להתלוות לעמית ולשמחתינו היה מזג אויר מצוין. לא הכל דפק כמו שעון אבל כמות הציוד שנשלפה הזכירה לי את הטיולים השנתיים שלנו. וכל הזמן הייתי צריכה להתרחק משולחן הכנת האוכל כי שנותי הרבות כאקונומית במחנות ובטיולים למינהם גרמו לי להתחיל לפזר הוראות באופן בלתי נשלט. הפעם המחנה היה בסימן של HIKING כלומר עולים עולים עולים חוצים נחלונים קטנים שאף אחד לא מתרגש מהם חוץ מעמית וממני (עמית לימד אותם את העונג של לחבוש כובע שהוספג במי הפלג בעיצומו של יום חם) מגיעים לאגמון ויורדים יורדים יורדים. הכל ירוק וחדגוני למדי. אבל היה נחמד לראות את חבורת הילדים מתארגנת.אמנם עם עזרה מסגן ראש השבט שחלש על הקבוצה שלנו (במקום מדריכים בוגרים שיצאו לטיול עם ציוד על הגב במסלול אחר). היה לי קצת קשה להתחבר לחבורת האבות ולמצוא נושאי שיחה משותפים וגם לא תמיד הצלחתי לעקוב אחרי שיחות העבודה שלהם. אבל אני נהנית לטייל בחוץ כך שהיה שווה! הרכישה הבאה בעניני קמפינג תהיה מזרון נורמלי כל הבכירים ישנים על מיטות שדה כך שסגפנות זה לא המוטו כאן….

למחרת נסענו עפרת ואני למכירה שהיתה בבית כנסת באחת העירות חצי שעה מאיתנו. מזל שיא היתה איתי כי לא ממש הגיעו אנשים והקונים העיקריים היו המוכרים האחרים שהיו תקועים איתנו באותו המקום…. אבל הכרתי אנשים נחמדים שלכולם ענין משותף וקיבלתי מחמאות על מה שאני עושה ומקוה שיצא משהו מהקשרים האלה…

סופ"ש זה – הממוריאל,  כלומר זה הזמן שבו נפתחות רשמית כל פעילויות המים. "רונן הפקות" ארגן לנו קמפינג ורפטינג עם הנדלרים!!! אנחנו מתקדמים!!! בינתיים יורד גשם…

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

